Subject: Re: Elektritöö nr 11208P_LC0570_IP6878 projekti kooskõlastamine
From: "Vlad Romanjuk" <[email-masked]>
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Apr 2024 14:18:07 +0300

Tere,

Hepta Group Energy OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel Paide tn 26 
laadimistaristu liitumise projekti. Olen esitanud teile projekti nr. 
11208P_LC0570_IP5878 kooskõlastamiseks, kuid projektis on tehtud muutused. 
Palun tühistada eelnevalt väljastatud kooskõlastus nr 7.1-2/24/3180-4 ja 
esitan kooskõlastamiseks muudetud projekti.

--

Lugupidamisega

Vlad Romanjuk

Electrical Designer | Projekteerija

+372 5576433

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yJQmhjH81FirFhfM_I9XtQkOofFk_dRjB-ZsKXSw6BlN_0H4m1i44cB4z0WXuz9mSmu2WFI2l5SGaB>

On Thu, Mar 14, 2024 at 3:31 PM Vlad Romanjuk <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere,

Minu eksimus, saatsin mõlemad projekti korraga ja tegin viga. IKÕ plaanid, 
asendiplaanid ja seletuskiri on korrigeeritud vastavalt märkustele. Panin 
kokku kõik failid uuesti DigiDoc´i korrigeeritud taotlusega.

--

Lugupidamisega

Vlad Romanjuk

Electrical Designer | Projekteerija

+372 5576433

  <https://docs.google.com/uc?export=download&id=1tmLl00yrQ_OmbTv4PPEHOyAjm2S57VPg&revid=0Bz4FNaZ6dyF2ejRKbEpMaURhOHdkNDVkYWdLc3drbDRFR3lJPQ>

On Tue, Mar 5, 2024 at 11:16 AM Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Esitasite Transpordiametile kooskõlastamiseks elektriprojekti nr 
11208P_LC0570_IP6878. Esinesid projekti kooskõlastamist takistavad asjaolud, 
milledest tulenevalt palume selgitust ja projekti täiendada:

1.	Projekti taotlus on Võitööstuse:(J-Jaani) võrgu paranduse kohta?
2.	Paide jalgtee L2 (JJT) kuulub KOVile, kas KOV on andnud sisendi, 
heakskiidu JJT katte taastamise osas?
3.	Asendiplaanile lisada geoluse koostaja andmed.
4.	Joonisel haljasala astmeline taastamise joonis puudu.

5.	Antud asukohas on suur puu, kaabel on kavandatud puu võra alt läbi, 
sügavus haljasalal 0,7m? Kuidas tagatakse, et antud lahenduse kohaselt 
juured kahjustada ei saa? Seletuskirjas viide: „Tehnovõrkude ja puude 
kaitsevööndis kaevatakse käsitsi“. Antud kohas teostatakse puurimine. 
Kaaluda paremat lahendust, Rimi parkal on haljasala, kas puurimiskaevik ei 
võiks seal asuda?

6.	Antud asukohas on imbsüsteem, mistõttu kaabli kulgemine ei ole antud 
kohas parim lahendus. Kaaluda kaabel kinniselt ja JJt katte alt sidekaabliga 
samasse trasseeringusse.

7.	IKÕ plaanil on esitatud ainult kaabelliin, aga kavandatakse kaks toru, 
millest üks on reservtoru? Täiendada plaani tingmärki.
8.	Ristmevälja joonisel peavad olema näidatud ka olemasolevad tehnovõrgud, 
millega ristutakse. Palun vormistada joonis vastavalt TRAM nõuete Lisale 3.

9.	Seletuskirjas puudu paigaldustehnoloogia osa. TRAM nõuete p 3.6. Teemaale 
tehnovõrgu kavandamisel tuleb projektis välja tuua paigaldamistehnoloogia 
iga trassi lõigu kohta (näiteks: suundpuurimine, adraga paigaldus, adraga 
paigaldus nurga all, lahtine kaeve, mitu puurimist teostatakse  jne). Palun 
lisada ka plaanile riigiteega ristumisel torude vahelist  tagasitäitmist 
kirjeldav paigaldustehnoloogiline osa.
10.	Lisada viide: „ Teemaa tuleb pärast tehnovõrgu paigaldamist korrastada 
ja taastada haljastus kasvumulla ja murukülviga vastavalt „Teetööde 
tehnilise kirjelduse“ viimase redaktsiooni peatükis – „Maastikukujundustööd“ 
toodud kvaliteedinõuetele“.
11.	Lisada, et kõrvalekalded on kooskõlastatud projektist keelatud.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Vlad Romanjuk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Monday, February 26, 2024 8:51 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Elektritöö projekti kooskõlastamine

Tere,

Hepta Group Energy OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimisel Paide tn 26 
laadimistaristu elektrivõrguga liitumise projekti. Projektlahenduse kohaselt 
puututakse kokku riigiteega nr 5 Pärnu-RakvereSõmeru tee T2 km, 78,02. 
Saadame projekti kooskõlastamiseks.

-- 

Lugupidamisega

Vlad Romanjuk

Electrical Designer | Projekteerija

+372 5576433